Menu Zamknij

[vc_row css=”.vc_custom_1509702291483{margin-bottom: 20px !important;}”][vc_column][hasta_text_block]

Monitoring pracy sieci LAN/WLAN

 

Monitoring pracy sieci LAN/WLAN jest elementem umów serwisowych SLA realizowanych przez IBCS Poland, lecz może również być oferowany jako osobna usługa. Polega na ciągłej obserwacji pracy instalacji sieciowej oraz zdalnym wykrywaniu i rozwiązywaniu problemów.[/hasta_text_block][/vc_column][/vc_row][vc_row row_bg_color=”bg-light” css=”.vc_custom_1506064966285{padding-top: 25px !important;padding-right: 30px !important;padding-bottom: 0px !important;padding-left: 30px !important;}”][vc_column][hasta_heading layout=”heading,divider” head_text=”Efektem monitoringu są:” hhead_text_tag=”h4″ hhead_text_color=”#f78f1e”][hasta_icon_list list=”%5B%7B%22list_text%22%3A%22raporty%20dla%20Klienta%20stanu%20sieci%20LAN%2FWLAN%2C%22%7D%2C%7B%22list_text%22%3A%22przekazywanie%20sygna%C5%82%C3%B3w%20o%20nieprawid%C5%82owo%C5%9Bciach%2C%22%7D%2C%7B%22list_text%22%3A%22zlecanie%20akcji%20serwisowych%20dla%20zespo%C5%82u%20technicznego%20Klienta%20lub%20IBCS%20Poland.%22%7D%5D” hlist_padding_bottom=”6″ list_border=”yes” list_border_style=”border-dashed” hicon_icon_fontawesome=”fa fa-check” css=”.vc_custom_1509705483161{margin-top: 15px !important;margin-bottom: 25px !important;}”][hasta_text_block]Monitoring może być prowadzony w trybie STANDARD (dni robocze w godz. 8-16) lub EXTENDED (24h).[/hasta_text_block][/vc_column][/vc_row]